Nic ti nedá takový pocit jako hubenost,ani sušenka!Hlad bolí,ale štíhlost za to stojí.Hodné holky nejí.Vteřinu na rtech,roky na stehnech.Pro krásu se musí trpět.Ušla jsem už dlouhou cestu na to,abych přijmala rozkazy od sušenky!Hladovění a odmítání je důkazem silné vůle.Lžu,podvádím,zasloužím si trpět-hladem.To jídlo vypadá dobře,ale já vypadám líp,mnohem líp!Jestli chceš vydět jídlo podívej se na svoje stehna!!!Být hubená je důkaz sebekontroly a vlády nad svým životem.

25 rad, jak na to ))

12. srpna 2012 v 13:01 |  For Ana !
  1. Vypij před jídlem nejméně sklenici vody.
  2. Servíruj jídlo na malých talířcích.
  3. Jez nejprve polévku a salát, ty tě zaplní a sníží konzumaci kalorií.
  4. Odkládej příbor mezi sousty.
  5. Odejdi od stolu, jakmile se cítíš uspokojená, a běž mimo dům na procházku.
  6. Zapamatuj si pravidlo 20 minut.Tolik zhruba trvá, než si tvůj mozek uvědomí, že jsi najedená.
  7. Začni si jídla plánovat.Pro začátek na týden dopředu.
  8. Nesoustřeď se jenom na to, co nemůžeš jíst.
  9. Pohlížej na zdravá jídla jako na stravu, která dodává sílu a energii.
  10. Skladuj vysokokalorické potraviny v neprůhledných obalech.
  11. Kupuj potraviny, které se musí nejprve upravovat.
  12. Odlož nakupování potravin na později.Sejde z očí často znamená, že sejde i z mysli.
  13. Vyhýbej se reklamám na tučná a sladká jídla.
  14. Rozdej to, co nesníš.
  15. Vyčisti si po jídle zuby.
  16. Vytvoř si seznam jídelních alternativ, abys přestala mlsat mezi jídly.
  17. Vyhýbej se mastným brambůrkům a krekrům.
  18. Skladuj pamlsky v mylých kouscích.
  19. Nahraď kaloricky vydaná jídla chutnými nízkokalorickými pamlsky.
  20. Pij vodu malými doušky, abys obohatila chutě.Malá 8-10gramová množství vody uspokojí tvé choutky více, než dvě deci vypité najednou.
  21. Omez konzumaci kofeinu.Ráno sice možná budeš mít pomalejší start, ale zato budeš mít v průběhu dne více energie.
  22. Vyhýbej se alkoholu.Je kalorický a navíc podporuje chuť k jídlu.
  23. Ujisti se, že máš skutečně hlad, než se dáš do jídla.
  24. Vybav svoji kuchyň tak, aby se v ní dalo efektivně vařit pokud možno bez tuků.
  25. Vyměň bílé pečivo za celozrnné, obsahuje vlákninu a zasytí tě na delší dobu ;o)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jamabelm Jamabelm | E-mail | Web | 10. května 2017 v 4:46 | Reagovat

Buy 125 Mcg Synthroid Zithromax Birth Control Viagra Propecia 1.25 Mg  <a href=http://byuvaigranonile.com>viagra</a> Viagra Generika Sicher Und Schnell

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama